HP E-400 Pavilion Elite HPE-420nl Desktop PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP E-400 Pavilion Elite HPE-420nl Desktop PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

samuel66 19-05-2011

Heb deze PC gekozen om dat mijn vorige PC's bij zwaar werk (zoals PhotShop en film bewerking) nog traag waren.
Met deze PC in een woord perfecte snelheid zelfs bij meerdere open applicaties.
De PC heeft twee USB 3 poorten, waaraan ik een 2,5 inch externe schijf van HP ook met USB 3 aan heb hangen.
De snelheid van schrijven en lezen over USB 3 is in een woord enorm.
Ik zal nooit meer een PC kiezen die dit niet heeft.
De vormgeving komt mede door de donkerode rand zeer profesioneel over.
IK heb een klein minpuntje. een van de loze afdekplaaten voor uitbreidingen trilde af en toe.. na een druppeltje lijm aan de binnen zijde is dat verdwenen.

pa3gwa 09-01-2011

Zeer slechte pc,de power supply erg slecht ,na 20 werk uren de voeding er uit en geen garantie,voeding vernieuwen bij HP 300,00.
Voeding wordt niet los geleverd,nieuwe pc kost 400,00euro in de aanbieding.
Nooit geen HP meer voor mij dus mensen kijk uit voor de voeding van Pavilion Slim Line.

kohaku 19-11-2010

Deze computer sinds gisteren binnen gekregen. Eerste wat me opviel was dat hij wel erg stil is. De snelheid waarmee programma's worden geopend en gewerkt is zeer goed. Was met 5 programma's bezig ( fotografie, film downloaden ) maar dat ging zeer goed. tot nu toe dus zeer tevreden